Xerox Phaser 3210 installeren onder Phanter

Hoi, Heb vanavond een laserprinter van mijn schoonpa overgenomen. Eenvoudig zwartwit model van Xerox. phaser 3210. Blijkbaar kwam die alleen hier in Australie uit, want ik kan het model niet vinden op de support pagina in NL of de US. Hoe dan ook, ik kan nergens een driver vinden voor deze printer. En als ik hem wil toevoegen in de printerlist, krijg ik wel de phaser 3210 te zien, maar met een vraagtekentje erbij en de melding dat er geen drivers voor zijn geinstalleerd. Ik heb al geprobeerd om hem aan de praat te krijgen met andere Xerox drivers, maar daar reageert die niet op. HEeft iemand een idee? Of is dit een zeldzaam geval van een windows only printer???? Ik dacht dat tegenwoordig zo ongeveer alles wel kon printen onder macox 10.3???

Paul

Ik ben zelf printer engineer voor Xerox printers en kon het model niet. Maar als je op de site kijkt van de ausies dan blijkt dat het daar een ausies only product is en ik kan er alleen maar drivers voor windows vinden. http://www.fujixerox.com.au/support/products_list.jsp?r_family=14&p_product=181