Xfactor wil niet verbinden

Hej, Heb net Xfactor gedownload, maar hij wl niet verbinden met de verschillende netwerken. Hij blijft gewoon op 'connecting' staan. Enig idee waar dit aan ligt?

Greetz

Geen idee waar het aan ligt, maar probeer azureus eens. Volgens mij is dat de beste.

Heb je de Gnutellapoort openstaan. (=6346)

[quote:954a4cf82c="wjgmspeedy"]Heb je de Gnutellapoort openstaan. (=6346)[/quote:954a4cf82c]

Ik had hetzelfde probleem, heb immidels Xfactor verwijderd, maar volgens mij het kan niet alleen aan de gnutelapoort liggen, want 2 van de andere netwerken naast gnutella bleven ook op “connecting” staan.

als je echt heel heel (heel) lang wacht, connect hij wel. Alleszins, bij mij toch. Maar ik vond dat wachten allemaal maar niks dus heb ik het maar verwijderd, ik heb nu acquisition, werkt veel fijner.

Zelfde probleem hier, XFactor ligt er dan ook al af. Ik vind Acquisition er sowieso veel beter uitzien, en het gaat snel genoeg. Het vervelende venstertje neem ik er wel bij.

Xfactor zoekt echter verbinding met andere netwerken dan Acquisition, dus die tip is waardeloos. Probeer dan Poisoned, die maakt verbinding met dezelfde netwerken.

En voor de mensen die Acquisition gebruiken, kijk eens naar Acqlite, dat is dezelfde p2p, maar gratis en dus zonder irritante vensters.