Xpress 6 nu al gekraakt...

Ja je kon er op wachten, ofcourse... Xpress 6 is gekraakt.

Zo te zien doet ie het goed. Wat is nu het nut van al die klant-onvriendelijke installatieprocedures waarbij Xpress 6 aan 1 machine wordt gekoppeld (ála XP) terwijl die Quarkzooi toch wel weer gekraakt wordt? Zo was het met de dongel ook al.

Aan het eind van de rit is het vooral vervelend voor betalende gebruikers. (Dat [i:c073fd3ccc]was[/i:c073fd3ccc] ik tot versie 4. Vijf bracht me niets nieuws en zés duurde zo lang dat ik ID1 en 2 al onder de knie had voordat het uitkwam).

Oh ja, ik gebruik m verder niet, mocht iemand dat denken. Afterall, het is [i:c073fd3ccc]Xpress[/i:c073fd3ccc] dus [i:c073fd3ccc]wat moet je ermee?[/i:c073fd3ccc] :lol: Maar ik vind het wel leuk dat ik 'm zo gemakkelijk en snel vond op limewire :wink:

Anyway, kunnen ze niet beter al die zogenaamde beveiligingen dumpen en een goed product afleveren waar mensen voor [i:c073fd3ccc]willen[/i:c073fd3ccc] betalen?

Foei! Nu pas? :innocent:

:D It's all over the Limewire network...

Zelfs gratis hoef ik m niet :lol:

Hoi

Xpress was al binnen 26 uur gekraakt!!! :wink:
Er was een “wedstrijdje” op het www wie als eerste Xpress kon kraken…

Groet
Marijn

[quote:672f6b903e="Mmmarco"]:D It's all over the Limewire network...

Zelfs gratis hoef ik m niet :lol:[/quote:672f6b903e]
Wat is er mis mee? Ik werk nog met 4.2. Is prima, maar irritant in OS-X. Dus ik wil op den duur wel versie 6, maar vind de prijs niet in verhouding staan tot het product, wat je er voor krijgt. 2500 euro!!! Dat is 5500 gulden… Wordt tijd dat ze een goede concurrent krijgen.

De prijs is wat er mis mee is. Maar please geen ID-Xpress discussie :wink:

[quote:11f2fccbe2]Xpress was al binnen 26 uur gekraakt!!!
Er was een “wedstrijdje” op het www wie als eerste Xpress kon kraken… [/quote:11f2fccbe2]

Ha Ha! :lol:

Echt waar? Komt vooral door het bedrijfsbeleid tav klanten, denk ik…

[quote:6c61acc7ed="Mmmarco"]Vijf bracht me niets nieuws en zés duurde zo lang dat ik ID1 en 2 al onder de knie had voordat het uitkwam). [/quote:6c61acc7ed] En ID3 wordt nog beter :wink:

Kan ECHT niet wachten!!!! KWILM! :D

Hoop vooral dat ie sneller is op iets oudere G4’s (maar dat zal wel niet)

:lol:

Kun je ook de menu's aanpassen? Ik wil bladeren door pagina's met het toetsenbord kunnen. Dat deed ik altijd met ResEdit.

[quote:1e7e2637ea="Richard Kruizinga"]Dat deed ik altijd met ResEdit.[/quote:1e7e2637ea] Kan nu wellicht met Resorcerer 2.4.1 onder OSX, heb ik ergens gelezen :innocent: