xs4all 8000/1024 a 80 euro tegen versatel 20000/1000 a 40eu

ik heb nu een internet verbinding via xs4all adsl fast 8000 Mbit/s up & 1024 Mbit/s down dit kost mij 80Euro per maand

nu heeft versatel een nieuwe actie met de volgende snel heden
20000 Mbit/s up & 1000 Mbit/s down
dit kost 40 Euro per maand

hier zit een prijs verschil PER MAAND van 40 Euro

heeft hier iemand ervaring mee
iemand enig idee waar de adder onder het gras zit
hou kan het zijn dat versatel de enige is met z`n snel internet paket
als dit zou kloppen dan stapt iedereen toch over
dus waarom komt de rest daar niet mee

en hoe kan het zijn dat versatel de ennige is die in een keer z`n grote stap maakt in de snelheid
en dat de rest gewoon nog niet sneller aan bied

ik sta op het punt om over te stappen maar zou toch graag even julli mening hier over willen polsen
ik heb het gevoel dat dit alles te mooi is om waar te zijn

http://www.versatel.nl/20mb/
http://www.xs4all.nl/adsl/deabonnementen.php?XSADSL=5e21c79e15e1d7348f644544169fb40a

het lijkt me erg verdacht maar het staat wel op de site dus tja... zal wel goed gaan

Omdat Versatel erg veel verlies maakt, volgens rtlz.nl interview zou zo'n abonnement 75 euro moeten kosten, wat in de richting komt van XS4ALL. Alleen de snelheid, tsja, die is nog niet overal beschikbaar én KPN is ook al flink bezig met ADSL2+.

Daarnaast is XS4ALL één van de betere providers en meestal hou ik niet van kassa/radar onderzoekjes, maar deze keer wel 8)

Aljo

ik weet het zo net niet hoor.. na ruim 3 jaar internet van @home te hebben gehad ben ik overgestapt naar XS4ALL.. Het verschil tussen de service vergeleken met @home was echt een schok.. ik weet natuurlijk niet hoe dit bij versatel is..

Ook zie ik op de site van versatel dat je een monteur MOET laten komen om je adsl verbinding aan te sluiten. Naast de monteur betaal je ook nog 50 euro aansluitingskosten… (natuurlijk maar eenmalig)

Ik ben eigenlijk ook benieuwd wat er onder het gras zit maar XS4ALL kennende zal zijn snelheid denk ik wel verhogen naar een concurerende level… (hoop ik)

ik ben ook niet zo van de goedkoopste ik ben erg te vreden over xs4all

maar ik ben mijn maandelijkse kosten eens op een rij aan het zetten
en dan schrik je toch even
en ik wil wel m`n snel heid behouden
maar een verschil van 40 euro is wel erg veel

die aansluit kosten en modem en zo hebik op deze manier binnen twee maanden terug verdiend

vesatel gaat deze verbinding niet voor eind 2005 begin 2006 kunnen leveren. want ze zijn nog steeds afhankelijk van het netwerk en centrales van de KPN en die zijn pas tegen die tijd gereed voor de nieuwe technieken.

ik zou zeggen ga naar de website van de consumentenbond en de website van kassa, en dan kan je zien dat het netwerk van de KPN het stabielst en snelst is ondanks dat het van de kpn is. en xs4all is verder gewoon een goeie provider met goeie diensten en goede service, ja daar betaal je iets extra voor.

persoonlijk ben ik blijk met mijn xs4all adsl fast en zou het voor geen goud willen ruilen voor een versatel verbinding… :slight_smile:

2005 / 2006 maar bij de aanbieding zit dat tv voetbal gebeuren wat in augustus begint nou kijk ik geen voetbal maar deze actie loopt tot 1 juni

[quote=" adsl fast 8000 Mbit/s up & 1024 Mbit/s down

Correctie het is/moet zijn: 8000 down en 1024 up

:innocent: gewoon ff een weetje… :innocent:

[quote:991dcb7ee3="marchel"]ik heb nu een internet verbinding via xs4all adsl fast 8000 Mbit/s up & 1024 Mbit/s down dit kost mij 80Euro per maand

nu heeft versatel een nieuwe actie met de volgende snel heden
20000 Mbit/s up & 1000 Mbit/s down
dit kost 40 Euro per maand
[/quote:991dcb7ee3]
je moet wel de up en de down omdraaien…
20Mbit up zou wel leuk zijn :slight_smile:

[quote:9ba7231b31="marchel"]2005 / 2006 maar bij de aanbieding zit dat tv voetbal gebeuren wat in augustus begint nou kijk ik geen voetbal maar deze actie loopt tot 1 juni[/quote:9ba7231b31] heel leuk dat ze het zeggen.. maar het is technisch onmogelijk.. :)

Deze aanbieding leek mij ook wel wat, zit nu bij wanadoo op ADSL-lite voor rond de 35 euro. Blijkt het in Groningen weer niet te kunnen... :(

Voorlopig levert Versatel nog heleemaal niets, want KPN is nog druk met kabeltjes trekken.

Maar dat het geleverd gaat worden voor die prijs is een feit. Hoe de kwaliteit gaat worden weet niemand nog. Dat merk je pas als je het hebt liggen.

de reden dat ik de up en down om gedraaid heb is waarschijnlijk gekomen om dat ik de helle lap tekst had in getikt en vervolgens de verkeerde knop comy indrukte appeltje q dus moest ik het nog een keer in tikken en ik denk dat het daar fout is gegaan :D

dus is het verstandig om nog even te wachten en is deze prijs stunt er nu om een hoop zieltjes te winnen want als de pijp er een maal ligt dan kommen de andere profiders er ook mee

[quote:798b4606b3="HS-L"][quote:798b4606b3="marchel"]2005 / 2006 maar bij de aanbieding zit dat tv voetbal gebeuren wat in augustus begint nou kijk ik geen voetbal maar deze actie loopt tot 1 juni[/quote:798b4606b3] heel leuk dat ze het zeggen.. maar het is technisch onmogelijk.. :)[/quote:798b4606b3] ik denk dat ze her hier over adsl2 hebben...

[quote:b6d5699f38="rburgt"][quote:b6d5699f38="HS-L"][quote:b6d5699f38="marchel"]2005 / 2006 maar bij de aanbieding zit dat tv voetbal gebeuren wat in augustus begint nou kijk ik geen voetbal maar deze actie loopt tot 1 juni[/quote:b6d5699f38] heel leuk dat ze het zeggen.. maar het is technisch onmogelijk.. :)[/quote:b6d5699f38] ik denk dat ze her hier over adsl2 hebben...[/quote:b6d5699f38] ik weet het zelfs zeker!

O maar daar weet ik niks van het hele adsl2 heb ik denk ik even gemist

kan iemand mij een korte uitleg geven
in hap klare broken

adsl kan tot max 1up en 8 down.

adsl 2+ kan tot 24down meen ik en 2up ofzo.
zou ook iets sneller kunnen zijn hoor. maar
daarvoor moet van alles gebeuren in het hele
netwerk gebeuren in heel nederland.

dat is het eigenlijk… google anders even op adsl2
:slight_smile:

dat is lachen ik google op adsl2 de eerste in het rijdje is versatel adsl2 met hun aanbieding 20mbit lijn