XS4ALL (KPN) heeft zojuist mijn internetsnelheid verdubbeld

XS4ALL heeft eindelijk de beloofde snelheidsverhoging ingevoerd... Ben zo blij... lijkt wel alsof ik extra vleugels heb gekregen... :P Woonplaats: AMSTERDAM

Lite ADSL
oude snelheid: 1600/512 kbit/s*
nieuwe snelheid: 3000/512 kbit/s* (zelfs meer dan 3000 ongeveer 3200)

TOF! Maar hier helaas nog niet :?

Mooi man! Nou niet denken dat je kan vliegen he?

[quote:6cac08b02d="mike"]Mooi man! Nou niet denken dat je kan vliegen he?[/quote:6cac08b02d]

je bent precies op tijd, ik wou zojuist kijken of ik kon vliegen, misschien kan ik dat maar beter nog niet uitproberen… :lol:

Ook ADSL-Lite van XS4all, maar nog geen veranderingen.

ik heb direct-adsl van kpn en ik zie net dat mijn snelheid óók (eindelijk :mrgreen: ) verdubbeld is. mn modem gaf al een tijdje de verdubbelde snelheid aan, maar nu heb ik idd via speedtest.nl zo'n 308 KB/sec :)

edit: net even een trailer van de applesite bekeken, hier geeft mn activity monitor 361 KB/sec aan…

Hier ook nog niet ge-upgrade

Sinds gisteren bij mij ook snelheden tot wel 320KB/s met XS4ALL Lite in Tilburg (Reeshof). Gaaf!

[quote:54f435844f="phobia"]ik heb direct-adsl van kpn en ik zie net dat mijn snelheid óók (eindelijk :mrgreen: ) verdubbeld is. mn modem gaf al een tijdje de verdubbelde snelheid aan, maar nu heb ik idd via speedtest.nl zo'n 308 KB/sec :)

edit: net even een trailer van de applesite bekeken, hier geeft mn activity monitor 361 KB/sec aan…[/quote:54f435844f]

klopt ik had ook iets van 361 KB/sec… :stuck_out_tongue:

Ik zit al een aantal weekjes ipv 1,6Mbit op 3Mbit :D (omgeving arnhem)

Hier ook, een dag of 2 geleden geloof ik. Opeens 300 Kb/sec nog wat bij het downloaden! Heb overigens Direct ADSL Lite van KPN.

Sinds begin november geeft het modem de nieuwe snelheid aan, tot nu toe weinig van gemerkt. Geduld is een schone zaak, ik ga toch al snel zat.

Ook hier, Losser (Twente), zit ik al een week of 3 op 6M/bit! Alleen die upstream he... Begint nu wel een beetje een groot verschil te worden met de downstream.

halloooooo.....600+ kb/sec hier.....yahoooooooooooooo

vandaag wel de (langverwachte)brief gekregen van xs4all dat snelheid van 8000 naar 1200Kbit/s gaat. Nu hopen dat mijn modem het aankan. Ik schijn um (softwarematig) te moeten updaten - weet eigenlijk niet hoe. Mijn modem is een Speedtouch 580.

maarten

Het schijnt dat je je modem ff uit en aan moet doen. Dat heb ik zojuist gedaan en WIEW. Ja hoor. De dubbele snelheid!

Is dat bij alle modems?

en voor de Telenet gebruikers..

[quote:6802a50abf]
Telenet verhoogt de internet-snelheid van de belangrijkste abonnementstypes vanaf januari. De huidige prijzen blijven gelijk. Hieronder een overzichtje van de nieuwe snelheden.

Abonnementstype downloadsnelheid Uploadsnelheid Volume
Expressnet Turbo 20 mbits 512 kbits 35 GB
Expressnet Plus 15 mbits 512 kbps 18 GB
Expressnet 10 mbits 256 kbps 12 GB
Comfortnet 512 kbps 128 kbps 400 MB

Voor de Turbo en Plus gebruikers wordt deze verhoging automatisch toegepast vanaf eind januari. Mensen van de andere abonnementstypes kunnen vanaf april 2006 deze nieuwe snelheden instellen via “Mijn Telenet”.
[/quote:6802a50abf]

Bron: PUB van Telenet
Foruùm: http://pub.telenet.be/forum/viewtopic.php?t=4582

Modem herstarten did the trick for me :P

[quote:1fb92549f2="Golfgast"]Is dat bij alle modems?[/quote:1fb92549f2]

Het wordt in het algemeen gezegd. Ik zou zeggen probeer het en je zult het resultaat snel merken lijkt me!