Yahoo-mail komt pas veel later aan (???)

Ik heb een Yahoo-mailaccount en als ik een mailtje verstuur doet het er ongeveer anderhalf uur over voordat het bij de geadresseerde binnenkomt.

Dat is toch niet normaal zeker???

Heeft dat iets met een instelling te maken, of ben ik weer de enige die dat heeft? :frowning:

Nee, je bent niet de enige! Als je bijvoorbeeld ook in een groep post dan kan het af en toe ook wel eens een uurtje of 2 duren. :x

Ik heb voor de grap even zo'n Yahoo Mail account aangemaakt en en mailtje verstuurd naar m'n @mac.com en m'n @xs4all.nl adres en beiden waren binnen een minuut binnen.

Je kan het beste even in de header van het bericht kijken om te zien waar de vertraging precies ontstaat (Toetscombinatie Command Shift H in Apple Mail).

Het rare is dat de mail die naar mijn yahoo-account wordt gestuurd wel binnen een minuut arrriveerd, maar juist de mail vanaf mijn yahoo-account er dus tig keer langer over doet ......

volgens mij komt dat doordat er zo veel mensen zijn die op hetzelfde moment wat versturen , yahoo is ook gigantisch groot.....

ow jah ook al eens de flash demo van de nieuwe yahoo msn gezien ??
lijkt sterk op msn 6 maar je hebt ook pratende emoticons enzo :stuck_out_tongue:
jammer de beta is er enkel voor windooooos :x