http://www.ymessengerblog.com/
heel leuk, alleen spijtig dat niemand , net als bv Skype, het gebruikt ;) Waneer komt er eens een [b:9be59e4373]degelijk[/b:9be59e4373] programma dat alle messangers combineert ?
Huh?? Wat is er mis met Adium? Niet degelijk genoeg?
[quote:c19b2573b2="PimPamPet"]Huh?? Wat is er mis met Adium? Niet degelijk genoeg?[/quote:c19b2573b2] Wat dacht je van webcam support?! Overigens bestaat Yahoo Messenger for Mac al jaren. Nieuw aan deze beta is: [quote:c19b2573b2]Version 3.0b3 build 98855 now has voice calling.[/quote:c19b2573b2]
[quote:98abb7e168="PimPamPet"]Huh?? Wat is er mis met Adium? Niet degelijk genoeg?[/quote:98abb7e168] Een ding stoort me erg aan Adium (ofja, eigenlijk Lubpurple) en dat is dat het onmogelijk door de proxy bij mij op school komt terwijl Ms Messenger er zonder problemen doorheen komt.
Ik vind Yahoo! Messenger op de Mac nog een van de mooiste chatprogramma’s (na iChat) maar ik heb inmiddels iedereen in MSN zitten helaas. Er zou een wereld voor me opengaan als ik met AIM of Yahoo! (ik weet dat Live Messenger contacten integreren met Yahoo!, maar echt geweldig is het volgens mij niet) kon werken.
Adium logt nooit in bij mijn MSN.. Bij mijn iChat contacten doet Adium het wel Daarom gebruik ik Adium nooit, maar proteus!
Adium geeft bij mij geen enkel probleem met MSN, het voordeel vind ik ook dat je met meerde msn adressen tegelijk in kan loggen.
Proteus is ook een client waar ik op wacht tot hij wordt verbeterd, er zitten nog behoorlijke bugs in maar ik ben blij dat de developers weer zijn begonnen met het werken aan Proteus. Maar goed, ik heb er op school niks aan want Proteus maakt gebruik van precies dezelfde Libpurple libraries als Adium, dus komt hij niet door de proxy heen.