Yeah de iPod mini

nu te bestellen, dus heel gauw leverbaar. En € 269. mooi prijsje (had wel een paar tientjes minder gemogen, maar ach: zo mooi!)

net een topic te laat makker :P :P

Toch nog een hoop centen zeg!

Prijsverschil met de iPod is te klein voor een verschil van 11 GB. Ik heb 'm een paar weken geleden in m'n hand gehad. Extreem veel kleiner is de mini niet. Alleen de opslag is mini.

Ben zeer blij met mn 40GB gewone iPod :)

Maar ach, een mini voor erbij :stuck_out_tongue:

Mijn 40Gig is vol... dus nog maar een mini erbij... hehe ;)

247 als je studend bent :P Heb zelf net de zilveren besteld 8)

yep me2...uiteindelijk toch voor gevallen.....zilver...en nu maar wachten....

Yea! heb een tijdje terug ook een I-pod 20 Gb gekocht :lol: nu ook maar een Mini I-pod er bij voor mijn collectie hehe :P

Dan maar hier... Kun je de iPod-mini via het te bestellen Dock en Monster iCable ook op je thuisstereo aansluiten?

Nou, die studen[b:9139b95f1f]d[/b:9139b95f1f]enkorting lijkt mij ook wel wat! Maar het verschil met de 15 GB is wel erg klein. Marketingtechnisch vindt ik een prijs van 269 euro wel erg ongunstig gekozen.

[quote:a3ce52a4bc="Doede"]Nou, die studen[b:a3ce52a4bc]d[/b:a3ce52a4bc]enkorting lijkt mij ook wel wat! Maar het verschil met de 15 GB is wel erg klein. Marketingtechnisch vindt ik een prijs van 269 euro wel erg ongunstig gekozen.[/quote:a3ce52a4bc] Als je bedenkt dat er eerst 299 werdt gezegt valt het nog best wel mee.

Ik vind het alleen wel raar dat ze beginnen te leveren op een "zaterdag"!? :roll:

Ben benieuwd wanneer ze echt uitgeleverd worden. Zie bijgaand citaat uit een mail van Apple (vandaag ontvangen): " Je wilde graag op de hoogte blijven wanneer de iPod mini in de winkel ligt. Nou, we hebben goed nieuws voor je! We bieden je de mogelijkheid nu alvast je favoriete iPod mini te reserveren. Je kunt je bestelling plaatsen bij de Apple Store op het internet of bij een Apple reseller bij jou in de buurt. Hierdoor ben je zeker van een exemplaar wanneer de iPod mini later deze zomer verkrijgbaar is. Wacht dus niet te lang en bestel alvast om als een van de eersten de iPod mini te ontvangen. <"

heb er net eentje besteld....nee geen zilverkleurige maar een blauwe... :wink:

het lijkt mij dat ie voor de 24e wordt afgeleverd…op de factuur staat (letterlijk): Wordt gewoonlijk verstuurd binnen 24 juli…

Op de site van Dixons kosten ze € 299,- behalve de goudkleurige. Die kost €269,- :?

Mijn broertje wil een MP3-speler maar geen flash-based. De iPods zijn 'm allemaal te duur maar ik kan ook niet echt een concurrent vinden die zelfs in de buurt komt van de iPods (qua prijs en kwaliteit). Ook wil meneer een radio-functie hebben… waarom is me een raadsel. Maar hij wil het :roll:

ik was zaterdag bij dixons...toen werd ook gezegd dat ie 299 ging kosten...ik vraag me af of dat oude info is of dat ze hem echt voor die prijs gaan verkopen...hoe dan ook, ik heb hem via de apple store...

Radio op die mp3 spelertjes is echt slecht en 9 van de 10x werkt de radio niet eens :D

[quote:b4831f0fe3="MacBjorn"]Op de site van Dixons kosten ze € 299,- behalve de goudkleurige. Die kost €269,- :? [/quote:b4831f0fe3] Ik heb net gekeken en nu zijn ze allemaal €269,- en releasedatum staat nog steeds op 26 juli 2004

Net ff naar mijn status gekeken en als goed is komt ie al voor de 22e :P

Est. Ship
On or before
22/07/2004