Yeah! Eindelijk m'n bestelde iPod binnen!

Eindelijk na lang wachten heb ik dan m'n nieuwe iPod binnen, fantastisch! Absolute topklasse!!!!!! Ik dacht alleen dat er bij de 10 Gb versie ook een hoesje zat, blijkbaar niet dus... Jammer...

foto! :)

Oh, je hebt hem gelijk uitgepakt!!!

LOL nee hij laat hem 3 weken in het zout staan voordat hij de iPod uitpakt. ;)

Inderdaad! Gelijk in de zaak om te zien wat er allemaal bij zat. Zelfs de verpakking is mooi!

Ik was vandaag even in Woerden om mijn Airport base station om te ruilen (was kapot :sealed: ). Kon de verleiding niet weerstaan om ook maar even naar boven te lopen en heb toen gelijk maar een iPod gekocht :lol: :P

Willem! Wat heb ik nou gezegd! Kon je je weer niet inhouden hè :P :wink:

[quote:ed94387185="Mac-ofiel"]Ik was vandaag even in Woerden om mijn Airport base station om te ruilen (was kapot :sealed: ). Kon de verleiding niet weerstaan om ook maar even naar boven te lopen en heb toen gelijk maar een iPod gekocht :lol: :P[/quote:ed94387185]

idd de hebberigheid :stuck_out_tongue:

maar gefeliciteerd met je nieuwe iPod iJack

THNX :lol:

Nu nog een aansluiting maken op m'n autoradio, dan is het feest compleet!

De nieuwe JVC autoradio's hebben standaard een jackplug in het front voor aansluiting van een extern apparaat. Mijn buurman heeft er een iPaq aan hangen met navigatie en het geluid over de radio en kan tegelijkertijd een mp3 cd draaien, is misschien wat overbodige info maar toch....

Ik dacht ik meld het even.

Marc

Ik heb ze gezien. Ik heb alleen een Becker Traffic Pro (en die wil ik graag behouden), een navigatiesysteem met radio en CD speler. Volgens mij moet je een aansluiting kunnen maken op de plaats waar de externe cd-wisselaar wordt aangesloten. Ik weet alleen nog niet precies hoe....