Yeeeeehaaaaaa De G5 is binnen

Wij hebben sinds vanmiddag de G5 in de winkel en ik ben er niet vanaf te slaan. Wat mij direkt opviel, was hoe weinig geluid deze machine maakt, helemaal vergeleken met mijn huidige G4/1 Ghz.DP. Ook vind ik 'm mooier in het echt dan op de foto's. Het ontwerp is echt superstrak en met de klep open is het net een etalage met lekkere dingen. :P

[o ja]ik zal morgen wat foto’s plaatsen[/o ja]

[quote:93ef15513d="Eprom"] [o ja]ik zal morgen wat foto's plaatsen[/o ja][/quote:93ef15513d]

Je bent me echt nét voor, ik had hier schreeuwend FOTO’S willen roepen LOL

God, een G5 in Olav’s studio in mijn MacLab zou ook niet verkeerd staan, wellicht hypotheek ietwat ophogen? :wink:

Hey Eprom, veel plezier met de nieuwe aanwinst :lol:

[quote:8e9f88d3b5]God, een G5 in Olav’s studio in mijn MacLab zou ook niet verkeerd staan, wellicht hypotheek ietwat ophogen?[/quote:8e9f88d3b5]

Heb je dat dan nog niet gedaan Ams ROFL
:stuck_out_tongue: :wink:

LOL jawel, maar dat gedeelte zit al in Termignoni-dempers LOL

[quote:693a8739d6="Amsterdam"]Termignoni-dempers LOL[/quote:693a8739d6]

[b:693a8739d6]WAT?![/b:693a8739d6] :stuck_out_tongue: :stuck_out_tongue: :stuck_out_tongue:

waaw , ik ga nog wachten tot januari

[quote:82d59273f9="Eprom"]Wij hebben sinds vanmiddag de G5 in de winkel en ik ben er niet vanaf te slaan. Wat mij direkt opviel, was hoe weinig geluid deze machine maakt, helemaal vergeleken met mijn huidige G4/1 Ghz.DP. Ook vind ik 'm mooier in het echt dan op de foto's. Het ontwerp is echt superstrak en met de klep open is het net een etalage met lekkere dingen. :P

[o ja]ik zal morgen wat foto’s plaatsen[/o ja][/quote:82d59273f9]

wat heb je een 1.6 of 1.8

Hier zijn de foto's ;

[img:fcc6a8b6a0]http://www.eiland.nl/g5-1.jpg[/img:fcc6a8b6a0]
[img:fcc6a8b6a0]http://www.eiland.nl/g5-2.jpg[/img:fcc6a8b6a0]
[img:fcc6a8b6a0]http://www.eiland.nl/g5-3.jpg[/img:fcc6a8b6a0]

Torz: Het is een 1.6

Hey Eprom, gaaf man! Misschien kun je de foto's ook in de [url=http://www.macosx.nl/forum/album.php]Foto Galerij[/url] plaatsen?

En laat ons effe weten wat je verdere ervaringen zijn met de G5. Hoe voelt ie (is ie Snappy™ :wink: ), hoe is de afwerking, etc. :slight_smile: We willen meer, meer, MEER :stuck_out_tongue: !

Wellicht het deurtje vervangen van de G5 door een glasplaat? De binnenkant mag best gezien worden.

[quote:fc06359291="Zora la rousse"]Wellicht het deurtje vervangen van de G5 door een glasplaat? De binnenkant mag best gezien worden.[/quote:fc06359291] Daar zit standaard al een glasplaat in. Zodat je lekker kan showen met je G5, terwijl de airflow nog optimaal doorstroomt. Zodra je die glasplaat verwijdert, springt de Mac in slaapstand. Geniaal 8)

[quote="Nexus"][quote:5888cf76fa="Zora la rousse"]Zodra je die glasplaat verwijdert, springt de Mac in slaapstand. Geniaal 8)[/quote:5888cf76fa]

Volgens mij is inmiddels gebleken dat de G5 zonder glasplaat niet gaat slapen, maar dat de fans op 100% gaan draaien.

[quote:126372cfec="Eprom"]Hier zijn de foto's ; [/quote:126372cfec] 100% coolness!

In Nieuwegein de G5 gezien. Heeft een hoog "wil-ik-hebben" gehalte :D !

:P :P :P :P :P :P :P :P :P :P :P :P :P :P :P :P :P :P :P :P :P :P :P :P :P :P :P :P :P :P :P :P :P :P :P :P :P :P :P :P :P :P :P :P :P :P :P :P :P :P :P :P :P :P :P :P :P :P :P :P :P :P :P :P :P :P :P :P :P :P :P :P :P :P :P :P :P :P :P :P :P :P :P :P :P :P :P :P :P :P :P :P :P :P :P :P :P :P :P :P :P :P :P :P :P :P :P :P :P :P :P :P :P :P :P :P :P :P :P :P :P :P :P :P :P :P :P :P :P :P :P :P :P :P :P :P :P :P :P :P :P :P :P :P :P :P :P :P :P :P :P :P :P :P :P :P :P :P :P :P :P :P :P :P :P :P :P :P :P :P :P :P :P :P :P :P :P :P :P :P :P :P :P :P :P :P :P :P :P :P :P :P :P :P :P :P :P :P :P :P :P :P :P :P :P :P :P :P :P :P :P :P :P :P :P :P :P :P :P :P :P :P :P :P :P :P :P :P :P :P :P :P :P :P :P :P :P :P :P :P :P :P :P :P :P :P :P :P :P :P :P :P :P :P :P :P :P :P :P :P :P :P :P :P :P :P :P :P :P :P :P :P :P :P :P :P :P :P :P :P :P :P :P :P :P :P :P :P

I'll take it for "YES" :? ?

Mjah...

Mjam, bedoel ik…

Jesus Eep you lucky devil you. G5 is a wish man. Cool ;) 8)

ROFL koel keyboardje d'r bij btw 8)

Het mooiste is idd een mooie ingevreesde window kit met een ccfl erachter. Hmm ohjee, gaan we wel erg veel lijken op pc gebruikers. Lijkt me wel gaaf, al dat licht uit de kleine gaatjes vandaan. :P

op www.voorjegemac. nl hebben ze al een leuk lampje voor je g5 :slight_smile: Het was een kwestie van tijd.