YES, ik ben geswitched!

Oh yeah ik heb mijn eerste Mac binnen een Powerbook G4 15,4" Combo wat een cool apparaat! Even wennen dat wel maar het zal wel goed komen denk ik..

:smiley:

Welkom op dit forum en Gefeliciteerd !!! :wink:

Zo, das een flink apparaat om mee te beginnen. Het is niet zo ff de eerste de beste mac die je kan kopen, veel plezier er mee. Ik weet bijna zeker dat hij je zal bevallen! En natuurlijk welkom hier :)

Proficiat met je aankoop en welkom op het forum :D

Ik ga je alleen even ontgoochelen: het scherm van je PowerBook is geen 15,4" maar 15,2" (kijk maar op de Apple site :smiley: )

mijn switch is in behandeling, bestelling is al gemaakt :P

nu nog een mooi schermpje, heb mn oog laten vallen op de samsung 173P. bij tft-scherm.nl istie t voordeligst, 10 euri voor bezorgkosten onder rembours. iemand nog ervaring welke schermen ook goed zijn? (ben van plan veel te phtoshoppen e.d.)

mss een mooie Apple Cinema display?

http://www.apple.com/benl/displays/ :smiley:

Of zo’n mooie sony

Noe de Cinema Displays zijn niet echt de goedkoopste. Maar die 20 inch is wel leuk.

[quote:06444f3e7c="MrSharky"]mss een mooie Apple Cinema display? [/quote:06444f3e7c]

:? 1tje die betaalbaar is, anders zou ik wel een andere mac gekocht hebben he :smiley:

[quote:46235df2dc="MauZ"]:? 1tje die betaalbaar is, anders zou ik wel een andere mac gekocht hebben he :D[/quote:46235df2dc]

De sony’s zijn echt wel leuk schermen hoor, mss kan je daar eens naar kijken?

Maar het 20´´ CinemaDisplay is toch niet zo reuze duur of wel ? En trouwens waarom is er zo´n prijsverschil tussen de 20´´ en de 23´´ ?

doei

gefeliciteerd! Ik vind het prijsverschil ook echt A-S-O-C-IAAL!!

[quote:2c097b22eb="Ashwin"]Maar het 20´´ CinemaDisplay is toch niet zo reuze duur of wel ? En trouwens waarom is er zo´n prijsverschil tussen de 20´´ en de 23´´ ?[/quote:2c097b22eb] Omdat de 23" groter is misschien? :wink:

En de 20´´ is geen HD-display wat houd dat in ?

Het enige verschil dat ik kan vinden tussen de 20" en 23" behalve de grote is dat de 23" en 30" meer helderheid hebben dan de 20".

Bij 20" staat 250 cd/m en de 23" en 30" hebben 270 cd/m(kwadaart)
Wat het precies inhoud weet ik niet en of daar zoveel prijs verschil in moet
zitten weet ik ook niet.

Denk dat de 20" goedkoper is omdat ze die dan eerder kopen voor de
mac mini en bij een powerbook.

Ik vind de sony hieronder erg mooi passen bij de mac
[img:9b0c3652b9]http://www.sklepit.pl/images/801big.jpg[/img:9b0c3652b9]

doei

Aha... oke nou bedankt voor de antwoorden.

[quote:849aa76cf2="Remon"]Ik vind de sony hieronder erg mooi passen bij de mac <afbeelding van mooi scherm>[/quote:849aa76cf2]

is echt een bangelijk mooi scherm, heb onlangs in opdracht van iemand zo eentje gekocht, is echt bangelijk van kwaliteit enzo!

Ik heb de Sony SDM-HX73 (=17"), iets meer dan een jaar oud. Mooi om te zien maar voor kritisch beeldbewerken (WhatYouSeeIsWhatYouGet) vind ik 'm minder. En je moet er nogal recht voor zitten. Maakt wel verschil in densiteit als je onder een hoek kijkt. Ik heb hem nu als tweede monitor bij m'n G5 en gebruik een 19" LaCie CRT als hoofdscherm. De Sony is overigens wel goed te calibreren met bv Eye1 (wat op onderstaand plaatje nog niet is gebeurd).

[img:3efbcb7520]http://forum.macosx.nl/album_pic.php?pic_id=7390[/img:3efbcb7520]