Youtube op Apple TV blijft ijzerhijnig doorgaan

Sinds kort heb ik een Youtube premium account, op de Mac mini geen probleem, lekker zonder dubbel hard die pest reclames.
Echter op de Apple tv is bij Youtube alle interactiviteit verdwenen, dus geen menubalk, inloggen zoeken etc, dus deze blijft wildvreemde tubes tonen en nog erger, ook nog weer met die p… reclame. Hoe krijg je de youtube weer normaal zodat hij gewoon weer alles volgt van mijn eigen account?
Het gaat om de Apple tv4 4K
Ook al eens geprobeerd om van een van mijn tabletten naar de Apple tv te casten, leuk maar dan blijft dus de youtube op het TV scherm staan, ook na compleet uitzetten van het tablet, de tv afstandbedieningen reageren dan ook niet meer.

Heb je de YT app al eens geheel verwijderd van je TV, deze herstart en vervolgens de YT app opnieuw geïnstalleerd?

Ja, en ook helemaal van de stroom af. Maar vanochtend weer gedaan en toen kreeg ik wel gewoon de menubalk en dus de inlog.

Als je er de internationale fora op naslaat, zul je zien dat je niet de enige bent met dit soort onverklaarbare resultaten. Ik ben in ieder geval blij voor je dat het nu eindelijk gelukt is. Overigens is een premium account geen garantie dat je op de AppleTV geen reclames meer zal zien binnen de YT app. Dat schijnt nog steeds een vreemd probleem te zijn.