zal er ooit een flash player komen...

ik hou van bijvoorbeeld dumpert waar ik op mijn iphone helaas geen filmpjes kan kijken doordat er geen flashpalyer is. zien jullie dit ooit nog komen? zou wel echt heel fijn zijn.. toch zie ik het er binnenkort nog niet zijn.

ben benieuwd naar jullie gedachten!

Apple en Adobe zijn toch bezig met een flash player speciaal voor de iPhone, of is dit broodje aap.

adobe heeft er toch allang één klaar behalve dat apple het nog moet goedkeuren maar dat maar niet doet? weet er ook het fijne niet van hoor maar zou het heel graag willen!

Eigenlijk mis ik het niet zo hard. Meestal zijn dat tog maar reclame bannertjes ofzo ...

Zonder enige fundering, maar ik denk in iPhone OS 4.0.

Volgend jaar rond deze tijd dus.

Waar is mijn glazen bol...

[quote:4ecbbb4deb="PvdO"]Zonder enige fundering, maar ik denk in iPhone OS 4.0.

Volgend jaar rond deze tijd dus.[/quote:4ecbbb4deb]

zou best kunnen, want het is wel weer iets groots wat ze dan toestaan, net als navigatie bij OS 3.0

Tuurlijk. Flash is de toekomst :) Alleen Apple wil er zodanig controle op hebben dat het wacht totdat het helemaal op punt staat!

[quote:6bab720a78="Mr. Brown"]Waar is mijn glazen bol...[/quote:6bab720a78]

Die iSphere is hier nogal populair op het forum.

Als ik zie hoe snel de accu van m'n MacBook leeg loopt op een Flash movie..dan hoef ik geen Flash op m'n iPhone! :o

[quote:ed48c19e57="KingAchille"]Tuurlijk. Flash is de toekomst :) [/quote:ed48c19e57] Misschien voor embedded filmpjes, maar voor de rest wenst menig mens het gewoon een pijnlijke dood toe.

Als ik zie hoe vaak Safari (ook versie 4) eruit klapt vanwege flash, hou ik me hart vast voor flash op de iPhone.

[quote:12f4e3cc6e="Cloudsurfer"]Als ik zie hoe vaak Safari (ook versie 4) eruit klapt vanwege flash, hou ik me hart vast voor flash op de iPhone.[/quote:12f4e3cc6e]

toch hoop ik gewoon dat het komt
en bij mij werkt safari 4 prima met flash

[quote:8fd78d96fa="KingAchille"]Tuurlijk. Flash is de toekomst :)[/quote:8fd78d96fa]

Grote onzin. Daarom denk ik ook dat Apple het nu wel uit gaat zitten en het er gewoon niet gaat komen.

AMSTERDAM - Begin oktober komt er een versie van het internetplatform Flash uit voor Android-, WebOS-, Windows Mobile- en Symbian-telefoons. Dat heeft ontwikkelaar Adobe bekendgemaakt. De iPhone schittert in dit rijtje door afwezigheid.

bron telegraaf

[quote:05cede6b65="LaffeHerder"][quote:05cede6b65="PvdO"]Zonder enige fundering, maar ik denk in iPhone OS 4.0.

Volgend jaar rond deze tijd dus.[/quote:05cede6b65]

zou best kunnen, want het is wel weer iets groots wat ze dan toestaan, net als navigatie bij OS 3.0[/quote:05cede6b65]

Groots? Wat telefoons vorig jaar al konden, kan de iPhone volgend jaar. Inderdaad, heel groot!