zeer buggy/dood AddressBook, help

preferences of datafiles weghalen en zelfs nieuwe app installeren en backup (ABBU of V-cards) proberen te laden werkt niet; AB start op, maar laat niets zien in het rechter content/adres veld en loopt vast (blijft dingetje draaien) als je wat dan ook probeert,

zit midden in mailing en krijg geen adres meer te zien %#$@&*%# wordt gek, dus graag een goede tip; ik snap hier niets van (ben niet thuis in Unix/cacao layers etc)

zijn er andere apps die AB adressen kunnen importeren?

Dat laatste moet op zich geen probleem zijn, maar als je de datafiles hebt weggehaald staat er dan nog wel wat in?

[quote:f814a7d8b4="Gijs"]Dat laatste moet op zich geen probleem zijn, maar als je de datafiles hebt weggehaald staat er dan nog wel wat in?[/quote:f814a7d8b4]

heb net een paar programmatjes geprobeerd maar die importeren geen v-card of ABBU files
weet jij een goeie?

ja ik heb die datafile teruggezet, die is ┬▒2Mb

Hm, ik ben er ook niet zo in thuis. Ik dacht alleen dat de meeste contact-programma's wel vcards konden importeren. Dus ik hoop dat iemand anders hier meer over kan zeggen. :?

Heb je de ComboUpdater van 10.3.3 nog? Probeer die er eens overheen te halen, mocht je die niet meer hebben, helpt misschien de 10.3.4 ComboUpdater of misschien zelfs de update naar 10.3.4. Ik durf niets te beloven hoor, maar misschien...

Heb je iets bijzonders gedaan voordat je het probleem kreeg? Heb je daarna permissies herstelt etc.?

ik had systeemfonts in fontbook uitgezet: niet doen

En als je die weer aanzet? Lost dat het op?