Zelf updatende file

Halo

Mss een vage titel maar ik wist niet goed welke titel dit juist te geven.
Het zit zo, nu maak ik om de zoveel tijd een back-up van mn iTunes library en iTunes music library files. Maar omdat er natuurlijk data bijkomt door muziek bij te voegen in iTunes moet deze geupdate worden. Nu doe ik dat door terug nieuwe copies ervan te maken.
Kan ik dit automtisch laten gebeuren?
(btw, als iemand mij verwijst naar Automator, ik kan er eig niet mee overweg :P)

(Voor alle duidelijkheid, het gaat niet om mijn muziek zelf maar om de 2 files in de iTunes file)

alvast bedankt,

Pieter

Ik heb er zelf ook nog niets op gevonden. Bij een degelijk mp3programma als winamp kan je je mp3 map laten scannen en de files laten updaten, maar mijns inziens kan dit in iTunes alleen door iTunes je library te laten bijhouden. (wat niet heel fijn is als je je id3 tags niet op orde hebt)

mijn itunes library wordt met behulp van psync (terminal commando) gesynchroniseerd met een map op m'n externe harde schijf.

Het commando zorgt ervoor dat enkel wijzigingen worden gekopieerd. Je kan dan ook instellen dat hij ook files moet wissen die niet bestaan in de doelmap.

Dat commando kan je dan schedulen.

http://www.dan.co.jp/cases/macosx/psync.html