zeuren over mijn emac

hoi hoi,

ik heb het volgende probleem met mijn lieveling ( emac ) en dat is:
de dvd speler-cdrom brander is nu aan zijn 4e ( u leest het goed ) vervanging toe!
mijn schat is nu 1 jaar en 1 maand ofzo oud en is in een tijd van 6 weken nu al 3 keer vervangen!
volgens applecare is nu de voeding aan de beurt voor vervanging, incl dus weer de dvd speler ( die schijnbaar het grote probleem is )

kent iemand anders ook dit probleem???

ik raak een beetje de kluts kwijt, want kan a; geen dvd’s lezen, b; geen cd’s schrijven.

gr. Eugenie

Balen man! Mijn iMac G4 was binnen 4 weken aan een nieuwe SuperDrive toe, maar sindsdien geen problemen meer gehad... Succes! :roll:

Inderdaad zeg! ik heb aan apple nog gevraagd of ik i.p.v. die combo, met bijbetaling een superdrive mocht krijgen, maar dat mocht niet. zelf inbouwen kan ook niet, i.v.m. applecare. nog meer balen.

ohja, jeepee, mijn echtgenoot heet peejee, maar ik ben echt een meisje hoor!
:smiley:

[quote:1ebb082862="eus"]ohja, jeepee, mijn echtgenoot heet peejee, maar ik ben echt een meisje hoor! :D[/quote:1ebb082862]

Oeps… Ik had er al even over getwijfeld, toen ik ‘Balen man!’ tikte, maar ik dacht ‘Balen vrouw!’ klinkt niet, bovendien wist ik het niet èn leek ‘Balen man!’ me wat algemener… :oops: dus minder ‘sexe-gebonden’… :wink:

HAHAHAHAHA, kee meid!

:wink:

wat was trouwens de ‘reden’ van jouw kapotte drive?

Tja, de reden was niet de ouderdom :wink: , maar hij slikte geen CD's meer, alleen DVD's... :?

Leuk, nu gaat de 5e erin, met nieuw moederboard, nieuwe voeding....wordt er gek van. tuurlijk wil het reparatiebedrijf het blijven repareren. maar dit is gewoon niet leuk meer. dit kost me heel veel geduld en centjes. bah!

Ik zou eens contact opnemen met Apple en flink klagen, misschien komen zij je tegemoet met geld terug of een nieuwe Mac.

Is de eerste keer binnen je jaar garantie gebeurd?