Zijn de O'Neill iBag en het iPod-jack al ergens te krijgen?

Een aantal dagen geleden stond op deze site een interessant artikel over de iBag van O'Neill, die ongeveer nu zou verschijnen: een gave rugzak met speciale compartementen voor iPod en GSM, met zonnepanelen voor de stroomvoorziening en de iPod te bedienen via knoppen op de linker schouderband. Er stonden foto's bij - ook op de O'Neill site, maar geen foto's van een O'Neill jack - met ook speciale compartimenten voor iPod en GSM en misschien ook met zonnepanelen - dat was niet duidelijk. Wie heeft meer info over dat jack (de O'Neill site werkte niet goed op de Mac) of foto's. Er waren ook een paar mensen die de iBag al gezien hadden. Maar waar? Ik kan 'm nog nergens vinden!

Hmm, ook ik hou me aanbevolen; vooral voor de jas...!

Ik zou me een beetje een geek voelen met een rugzak met zonnepanelen op school :P

just my thoughts

[quote:22de832b42="GordonNL"]Ik zou me een beetje een geek voelen met een rugzak met zonnepanelen op school :P

just my thoughts[/quote:22de832b42]

Kan ik anders heel goed snappen

[quote:e6198227d7="GordonNL"]Ik zou me een beetje een geek voelen met een rugzak met zonnepanelen op school :P

just my thoughts[/quote:e6198227d7]

Dat niet alleen.
Mooi he die zonnepanelen. TIK:evil: nu zijn ze nog veel mooier :cry:

Wat gaan die dingen van Oneill kosten dan? Zullen wel schokkend duur zijn!

Zoek het artikel maar op op de voorpagina. Het is een heel coole rugzak, volgens het artikel 249 euro. Als je iPod luistert en de telefoon gaat, luister je met bluetooth en gaat de iPod automatisch op pauze. Kijk maar naar de foto's : ziet er goed uit. Alleen de kleur (zwart) kon wel wat flitsender.