Zo blij met 10.3.9!

Wat is dat allemaal voor ellende met "Tiger"! Ik denk dat ik hem voorlopig nog niet loslaat op mijn iBookje. Of krijg ik in het forum een slechte indruk omdat hier alleen de problemen aan de orde komen?

Zijn er ook nog mensen die zonder problemen zijn overgestapt?
Ik ben benieuwd.

Dirk Jan

denk dat vooral negatieve dingen in forum komen want ik heb geen enkel probleem gehad met switch naar tiger

[quote:2ea310663d="dirkjan"]Wat is dat allemaal voor ellende met "Tiger"! Dirk Jan[/quote:2ea310663d]

Onzin. Het overgrote deel van de mensen heeft geen last, maar die hoor je op dit forum niet. Bij die paar die wel problemen hebben veroorzaken misschien andere programma’s conflicten met Tiger.

Heb ook Tiger geinstalleerd op mijn MacMini, en geen enkel probleem. Heb wel het idee dat na de update naar 10.4.1.alles wat lekkerder loopt. Maar tot nu toe geen enkel probleem tegen gekomen. Alles wat werkte bij mij onder Panther werkt ook onder Tiger.

Vind het een klasse operating systeem, ben een switcher , en moet zeggen echt een verademing.

Ik heb gewacht tot er een Cisco VPN cient was die onder Tiger werkte. VPN verbindingen verdien ik mijn brood mee. Sind ik de update heb gedaan heb ik een soepel snel lopende machine (Powerbook 1.33 G4) alles gaat als een speer. De uitbreidingen van Ical, mail en adressbook hebben mij ertoe gebracht om Entourage niet meer te gebruiken. Met spotlight vindt ik dingen op mijn mac in seconden. Niets dan lof dus. En als ectyra krijg je een systeem dat stabiel is als een huis. Uptime is vaak meer dan een week. En ik ben dus ook een switcher.

Pbook

[quote:52751c5faa="dirkjan"]Wat is dat allemaal voor ellende met "Tiger"! Ik denk dat ik hem voorlopig nog niet loslaat op mijn iBookje. Of krijg ik in het forum een slechte indruk omdat hier alleen de problemen aan de orde komen?

Ik ben benieuwd.

Dirk Jan[/quote:52751c5faa]

dirk jan… je bent een zageman :stuck_out_tongue:

[quote:45671c47e2="dirkjan"]Wat is dat allemaal voor ellende met "Tiger"! Ik denk dat ik hem voorlopig nog niet loslaat op mijn iBookje. Of krijg ik in het forum een slechte indruk omdat hier alleen de problemen aan de orde komen?

Ik ben benieuwd.

Dirk Jan[/quote:45671c47e2]

Ellende met Tiger in veel van de gevallen door allerlei gadgets die geinstalleerd zijn of zelfs door upgrade in combinatie met deze gadgets…
Plus een aantal programma’s zijn/waren nog steeds niet geupdate om te werken onder Tiger, wat ik vooral bij commerciele programma’s best een kwalijke zaak vind…

Dat is zo, de ontwikkelaars hebben al een jaar Tiger tot hun beschikking. Dat een bedrijf als Cisco het durft om niet tijdig een VPN clients geschik t voor Tiger klaar te hebben wijst maar op een ding Micosoft, dar zijn ze dikke vrienden mee. Ook de VPC software werkt maslecht onder Tiger. Op de wbsite van MS is niets te vinden.

Pbook

Geen problemen met Tiger hier. Althans niet die niet door mijzelf veroorzaakt waren.

Tiger op zich is een stabiel systeem,alleen in combinatie met sommige andere dingen loopt er weleens iets mis.
En je krijgt natuurlijk een verkeerd beeld omdat alleen mensen met problemen hier posten.

[quote:30908b9cfd="Pbook"].... Uptime is vaak meer dan een week. ...

Pbook[/quote:30908b9cfd]

Uptime maar een week? Hoe kan dat nu weer? Zelfs mijn oude G3 B&W draait rustig maanden vlekkeloos op 10.3.9 zonder enige problemen. Alleen herstarts voor updates zijn aan de orde. Als ik er straks een grotere interne harddisk heb ingepropt (6 Gb kan dus echt niet meer), dan zal die vlekkeloos gaan lopen op Tiger. En dat voor een beestje van vijf jaar oud…

4 machines op Tiger draaien. :) , waarvan 1 een pismo G3 is! Hoezo... ellende?

[quote:6ffab01ba4="Aglaea"]Als ik er straks een grotere interne harddisk heb ingepropt (6 Gb kan dus echt niet meer), dan zal die vlekkeloos gaan lopen op Tiger. En dat voor een beestje van vijf jaar oud...[/quote:6ffab01ba4]

:smiley: Ja, vlekkeloos …

Hier werkt Tiger vlekkenloos! Gewoon updateje, 20 minuten en nog niks vervelends tegengekomen (zal ook wel niet)..

Misschien dat alleen de Torrent-Tigers voor problemen zorgen :innocent:

Ik was ook eerst wat huiverig hierover, maar Tiger draait nu 3 dagen zonder enig probleem. Alles werkt zoals ik gewend ben en met de nieuwe dingen :)