zoeken op artiest bug in IOS 7

Wanneer ik in de music app naar een artiest zoek die behoort bij een verzamelalbum (dus gemeenschappelijke albumartiest is dan bijv. ‘various artists’) dan komt het vaak voor dat de verkeerde nummers, behorende bij een artiest getoond worden. De resultaten kennen een heel willekeurig karakter. Wanneer ik namelijk de music app afsluit en vervolgens opnieuw start en naar dezelfde artiest zoek, krijg ik ineens weer andere resultaten. Het lijkt erop alsof de verborgen database file op het IOS device corrupt is. Ik heb mijn iPod Touch 5g al verschillende malen hersteld en opnieuw voorzien van mijn muziek bibliotheek. Daarnaast is het zo dat wanneer ik binnen iTunes op artiesten zoek, ik altijd de juiste zoekresultaten krijg. Ook had ik binnen IOS 6 met dezelfde muziekbibliotheek ook geen problemen. Dus dit is duidelijk een bug binnen IOS 7

Hebben meer mensen deze bug al ontdekt? Of doet deze bug alleen de kop op met de combi IOS 7 en iPod Touch 5g?

Ik heb er geen last van dus is het geen bug.

Jij hebt ook een generatie eerder iPod touch, dus kun je het onmogelijk testen.

Op jouw iPod kan geen iOS 7 gnagnagna… :stuck_out_tongue:

[quote=SunKeeper url=http://www.onemorething.nl/community/topic/zoeken-op-artiest-bug-in-ios-7/#post-2620772 time=1384110515]Jij hebt ook een generatie eerder iPod touch, dus kun je het onmogelijk testen.

Op jouw iPod kan geen iOS 7 gnagnagna… :P[/quote]Jij spoort echt niet.

Zijn er wellicht nog mensen die nog een enigszins relevante reactie kunnen geven op mijn vraag cq. probleem?

Alvast dank