Zoekfunctie zonder database

Is het mogelijk om zonder een database toch een zoekfunctie te plaatsen op je site?

Alvast bedankt… en voor diegene met de beste oplossing alvast een dikke dankjewel!
:wink:

http://www.freefind.com/

Werkt wel goed, maar ik heb er niet veel ervaring mee. Er zullen vast meer van dergelijke oplossingen zijn. Zelfs google kun je er voor gebruiken.

ahum, ik geloof dat ik niet duidelijk was met mijn vraag... in mijn html pagina wil ik graag een functie zoals appeltje-f, dus in de pagina zelf.

niet via een of andere server…want dan kan ik net zo goed een database aanmaken…

toch bedankt!

[quote:aa413ce749="Shyos"]in mijn html pagina wil ik graag een functie zoals appeltje-f, dus in de pagina zelf.[/quote:aa413ce749]

Vertel je bezoekers het volgende: “Om te zoeken in deze pagina gebruikt (Windows) cntr+F of (Mac) appeltje+F”.

ja duh.. dat had ie zelf ook kunnen bedenken.

Ik snap wel wat je bedoeld Shyos en ik heb het ook wel eens ergens gezien het was gedaan d.m.v een javascriptje.

-edit-
hier staat precies wat je nodig hebt (hooble search) alleen is de website van die gozer die het gemaakt heeft offline en ik kan nergens het scriptje vinden, maar er is vast wel een slimme gast hier die wel wat in mekaar kan flanzen