Zon Breedband Family; wil een alternatief!

[quote:d1c572d670="tennapel"]En als je de helpdesk van XS4ALL belt gewoon wat andere opties kiezen om een medewerker van XS4ALL te krijgen i.p.v. doorgeschakeld te worden naar KPN.[/quote:d1c572d670] ehm,.. of gewoon de goeie menukeuze kiezen die je nodig hebt.... :) anders verteld 1 van de helpdeskmedewerkers je gewoon dat je de kpn moet bellen.. kan je beter zelf gelijk bij de kpn uitkomen :D

Misschien ben ik al te lang abonnee. Ik ben particulier en krijg wel elke maad keurig een factuur.

Verder gebruikt Demon volgens mij het kpn netwerk, ik kreeg in iedergeval een kpn monteur over de vloer voor de aanleg van de extra lijn. (dus niet geshared met de gewone telefoonlijn)

Met Planet heb ik in twee jaar tijd goede ervaringen. Constante snelheden zonder storingen. En hun gratis spamfilter werkt heel goed. Dat scheelt flink wat ergernis! De KPN-monteur die ik thuis had, had privé een gebruikte Mac aangeschaft om zodoende zijn Mac-klanten beter te kunnen adviseren. Chapeau!

Ìk zit nu te twijfelen tussen Planet en Versatel.

Versatel is 2x zo snel voor 5 euro meer. Maar Planet levert een gratis ethernetmodem en rekent geen aansluitkosten. Ik heb nu een multi-pc modem (E-tech) en ik vraag me af of die ook werkt bij een andere provider.

XS4ALL is inderdaad erg goed; wij hadden dat het basispakket (toen Lite nog niet bestond). Erg goed, maar erg duur. Kwaliteit kost gewoon geld. En de Helpdesk heb ik niet echt nodig. Men kiest daar bewust voor minder klanten, maar meer service. Soort Miele-tactiek.