zonnet abonnement @ vara's KASSA

Voor de mensen die het niet hebben gezien net op tv bij vara's KASSA en een zonnet abonnement hebben: Mogelijk geld terug:

http://kassa.vara.nl/portal?_scr=kassa_artikel&number=743090

dus als ik het goed begrijp krijgen alleen mensen prijsverlaging met een abonoment tot 9 maanden??

Wanneer je minimaal 9 maanden geleden een abbo. hebt afgesloten & er een prijswijziging is geweest.

En tot slot moet je zelf ook aangeven dat je een prijsverlaging wilt…

Dan kan je minder gaan betalen

ik heb het gezien. Zit dan niet bij Zonnet, maar wel belachelijk dat Zonnet er niets van zegt.

Valt best mee.

Als je namelijk geen verlaging aanvraagd, krijg je simpelweg een hogere snelheid… dus je verliest er nooit op. Ik heb zelf nooit een verlaging aangevraagd, maar in ruil daarvoor ben ik wel van 512 k naar 2240 k gegaan voor hetzelfde geld…

Dus eigenlijk was het dus gewoon praat en heeft die man van Zonnet het niet zo duidelijk verteld.

Maar jij wist het wel dus?

Tja, ben wel met Zon van 768 naar 1120 gegaan voor het zelfde geld, maar ik vind het zowiso wel veel geld voor wat je krijgt. Sneller hoeft van mij niet, goedkoper zou wel fijn zijn; ik ben tegenwoordig bijna evenveel kwijt aan communicatie dan aan woonlasten...

Zonnet is toch niet zo duur? Ik zelf heb dezelfde snelheid als jij en betaal bij XS4ALL € 36,95 per maand (XS4ALL en KPN bij elkaar).

34 euro per maand voor ZON 18 euro per maand voor KPN

conclusie: iets doe ik verkeerd :expressionless:

[quote:be288e3296="awesomemac"]Dus eigenlijk was het dus gewoon praat en heeft die man van Zonnet het niet zo duidelijk verteld.

Maar jij wist het wel dus?[/quote:be288e3296]

Of het gewoon praat is hangt er van af… ik vind de maandlasten prima, en ben daarom dus ook reuze blij met de snelheidsverdubbeling die ik heb gekregen. Staat wel tegenover dat de nieuwe leden deze snelheid uiteindelijk ook krijgen.

Ik heb een abbo genomen voor een maandelijks bedrag wat MIJ een mooi bedrag leek. Dat een ander goedkoper uit is zal mij aan mijn reet roesten, dat is ZIJN mazzel. Daar ga ik me werkelijk geen seconde druk over maken.

Maar ik wist het inderdaad al een aantal weken, maar dat komt ook omdat ik tevens lid ben van het Zonnet forum, en dus alle nieuwtjes gelijk hoor.

[quote:04b24043d6="scab"]34 euro per maand voor ZON 18 euro per maand voor KPN

conclusie: iets doe ik verkeerd :|[/quote:04b24043d6]
Je doet inderdaad iets verkeerd… je telt de abbonementskosten van KPN er bij op… :?

Althans, gezien je snelheid ga ik er van uit dat je Lite hebt, en die kost totaal 34,95

[quote:f5c5824493="awesomemac"]Zonnet is toch niet zo duur? Ik zelf heb dezelfde snelheid als jij en betaal bij XS4ALL € 36,95 per maand (XS4ALL en KPN bij elkaar).[/quote:f5c5824493] ?

[edit] OK. tuurlijk… de fee voor de telecomprovider is inclusief bij zon, maar dan nog betaal ik de kosten voor ‘Lite’ maar heb ik de snelheid van ‘Family’, dat is uiteindelijk waar dat Radar item over ging.
Ik heb btw weinig zin om daarvoor het zonnetforum bij te houden… het zou niet meer dan logisch moeten zijn dat je er of over wordt bericht via de mail, danwel nogmaals een automatische snelheids update[/edit]

[quote:c687654590="scab"]maar dan nog betaal ik de kosten voor 'Lite' maar heb ik de snelheid van 'Family', dat is uiteindelijk waar dat Radar item over ging.[/quote:c687654590] Nee hoor, je hebt ook de snelheid van Lite.... Althans, een aantal berichten terug zeg je nog dat je 1120 k hebt.

Lite = 1120 k
Familiy = 1024 k

Dus ik zie je probleem niet… je betaald voor Lite, en je krijgt ook Lite snelheden…