Zorgen dat iTunes niet je iPhone volpropt

Hallo,

Is er een mogelijkheid om aan te geven dat bijvoorbeeld niet meer dan 8gb mag worden gebruikt voor muziek?

Volgens mij niet want ik kan er voor vinden.

Je hebt toch zelf controle over wat je op je iPhone zet.
Selecteer bij "Synchroniseer muziek" de optie "geselecteerde afspeellijsten, artiesten enz,enz"

Dan zie je onderop een balkje die zich vult als je bijv. een afspeellijst hebt aangevinkt.

Je kunt een slimme afspeellijst maken.
Daarbij heb je o.a. de optie om aan te geven dat er niet meer dan bijv. 8 GB aan muziek in mag komen.
Die afspeellijst sync je vervolgens met e iPhone.

@ Jeroen: Ja, dat klopt maar als ik alleen het genre "Rock" aanvink staat dat al gelijk aan 20gb. Artiesten aanvinken schiet niet op en echt veel afspeellijsten heb ik niet. Het zou mooier zijn als hij gewoon random muziek er op zet maar dan zorgt dat ie daar niet vol mee wordt gepompt.

@ macpro.. hmm. Dat ga ik proberen. thnx. /edit: precies, dat is wat ik zocht :)

Misschien toch iTunes Match overwegen :lol:

Sinds het begin van iTunes Match ben ik abonnee tot volle tevredenheid. Zeker na de update, streamen van muziek, is [url=http://www.apple.com/nl/itunes/itunes-match/]iTunes Match[/url] voor mij ideaal.

Ik maak al járen gebruik van slimme afspeellijsten.
Mijn muziek op de iPhone wisselt zo vrijwel dagelijks, zonder dat ik er ook maar iets voor hoef te doen.

Veel simpeler als dit kan je een slimme afspeellijst niet maken.

[img]/uploads/community/a847243e2a1a54e26eaaae3f5231d68d649d8695_0.png[/img]