toen ik de keynote van Apple aan het bekijken was, zag ik Steve de iTunes Wifi Store openen en wat muziek kopen. Maar toen hij naar onderen van een pagina ging, zag je zijn email.
Zou dit de email van Steve kunnen zijn, of zou hij deze alleen gebruiken in zijn keynotes?
Hmm als ik mij goed herinner, is dat inderdaad wel het email adres van Steve Jobs. Hoewel de mails die er naar gestuurd worden eerst worden gelezen door een team van Apple Legal, alvorens deze naar Steve door te sturen. Proberen dus ^^
[quote:b5f7cb8391="Nietzman"][email protected] zou ook nog moeten werken. :').[/quote:b5f7cb8391]En steve@disney.com of [email protected] kan je eens proberen... :lol:
[quote:bb1e815014="Studio Jeroen"]Haha, leuk zeg. Zou dit niet de email zijn die hij gewoon gebruikt in keynotes?
Nou, ben benieuwd of hij reageerd als wij een mail sturen. :P[/quote:bb1e815014]
B.t.w.; ‘hij’ reageert niet. Ik heb het geprobeerd nml.
[quote:8d4b166a0b="KarelWillem"][quote:8d4b166a0b="Studio Jeroen"]Haha, leuk zeg. Zou dit niet de email zijn die hij gewoon gebruikt in keynotes?
Nou, ben benieuwd of hij reageerd als wij een mail sturen. :P[/quote:8d4b166a0b]
B.t.w.; ‘hij’ reageert niet. Ik heb het geprobeerd nml. :P[/quote:8d4b166a0b]Dat meen je niet? Wie reageert dan?
[quote:46fbca4972="Brent146"][quote:46fbca4972="KarelWillem"][quote:46fbca4972="Studio Jeroen"]Haha, leuk zeg. Zou dit niet de email zijn die hij gewoon gebruikt in keynotes?
Nou, ben benieuwd of hij reageerd als wij een mail sturen. :P[/quote:46fbca4972]
B.t.w.; ‘hij’ reageert niet. Ik heb het geprobeerd nml. :P[/quote:46fbca4972]Dat meen je niet? Wie reageert dan? :P[/quote:46fbca4972]
Hans Teeuwen
Als jij denkt dat je ome Steve moet bellen om te melden dat jij je nog moet ontwikkelen zegt ome Steve vast: Ga eerst maar eens naar school, leer punten, comma's en d's en t's op de jusite plek te gebruiken.
toen ik de keynote van Apple aan het bekijken was, zag ik Steve de iTunes Wifi Store openen en wat muziek kopen. Maar toen hij naar onderen van een pagina ging, zag je zijn email.
Zou dit de email van Steve kunnen zijn, of zou hij deze alleen gebruiken in zijn keynotes?
Groet,
Jeroen[/quote:521edc602f]
Geachte Jeroen, wat denken wij nou helemaal zelf? Vertel mij nou eens waarom jij denkt dat dit het email adres van meneer Steve zal zijn. Ik ben hier echt heerlijk naar benieuwd.
[quote:f73060e9a4="sypie"]Als jij denkt dat je ome Steve moet bellen om te melden dat jij je nog moet ontwikkelen zegt ome Steve vast: Ga eerst maar eens naar school, leer punten, comma's en d's en t's op de jusite plek te gebruiken.[/quote:f73060e9a4]
In het Engels heb je geen d’s en t’s. Ik heb trouwens wel een IB certificaat als ik nog 1 jaar op school zit 8)
[quote:74c34a8c03="Kabouter"]In die open brief over de iPhone prijs heeft ome Steve het wel over "i recieved many e-mails and i've read them all" of iets in die richting.[/quote:74c34a8c03]