Zou iemand mij kunnen helpen met het bewerken van 1 foto?

Ik heb een foto, waar ik het eea mee zou willen doen. Stukje (1 persoon) extraheren, misschien (indien nodig) wat retoucheren en vervolgens in een te gebruiken formaat plakken met achtergrond oid.

Aangezien ik een niksnut op dat gebied ben vroeg ik mij af of er wellicht iemand is die zo’n klusje voor mij zou willen doen. Ik heb zelf al wat zitten knutselen maar kom er toch achter dat dit wel iets is voor iemand die er wel wat van kan. (om tot een goed resultaat te komen)

Weet niet of dit onder het vraag en aanbod verbod valt, maar ik betaal er niks voor en bied dus de gelegenheid aan iemand om zijn fotobewerkingskwaliteiten vast te kunnen houden. Uiteraard ook eeuwige roem en respect :wink:

Heb je het al geprobeerd in voorvertoning mbv de lasso selectie?

Je bent niet de eerste met zo’n soort verzoek. Ik moest gelijk hieraan denken. :wink:
Toen ik deze pagina terug wou zoeken, kwam ik ook deze tegen…

Tja, dit soort grappen ken ik, daarom zet ik mijn foto er ook niet bij. Jebman, ja ik heb al lopen lassoen, maar wat ik al zeg voor een knutselaar wordt het resultaat niks.

[quote=janvanes url=http://www.onemorething.nl/community/topic/zou-iemand-mij-kunnen-helpen-met-het-bewerken-van-1-foto/#post-2571972 time=1372946422]Je bent niet de eerste met zo’n soort verzoek. Ik moest gelijk hieraan denken. :wink:
Toen ik deze pagina terug wou zoeken, kwam ik ook deze tegen…[/quote]
Haha, goud.

Zelf ben ik overigens echt een amateur wat Photoshop betreft. Dus ik kan je helaas niet helpen.

Ik wil wel kijken wat ik voor je kan doen. Kan aardig wat met Photoshop, al weet ik zeker dat er mensen zijn die veel beter zijn dan ik. Garantie dat het lukt, geef ik dus ook niet.

Stuur maar een PM.

Heb inmiddels iemand die zo vriendelijk is om mij te helpen. In ieder geval Chorro bedankt voor je aanbod.

janvanes, bedankt voor je schitterende linken!

Ben jij nieuw op het internet?