Zwarte I-pod met witte koptelefoon

Mijn Collega kocht laatst in Singapore een I-pod U-2. Zwart met rood clickwheel. Krijgt hij er een wit koptelefoontje bij! Geen gezicht dus. Is dat bij alle Zwarte I-pods zo of heeft hij gewoon pech gehad? En hoe zit het met de Nano's? Ook witte koptelefoontjes? Ben gewoon benieuwd.

Als je een zwarte I-book koopt krijg je er ook een witte remote bij
en zijn er ook geen zwarte muizen te krijgen.
Beetje jammer van Apple.

..ik bedoel Macbook.

Tsja, dat is jouw mening.

Die oordopjes en remote worden zo standaard meegeleverd.

Wil je er iets aan doen?
Bel Apple maar op en zeg dat ze er ZWARTE oordopjes, ZWARTE muizen en ZWARTE remotes bij moeten dumpen.

:roll:

Als je de [i:aabe2a7910]iPods[/i:aabe2a7910] en [i:aabe2a7910]MacBooks[/i:aabe2a7910] bedoeld: ja, alle accessoires bij Apple-producten zijn wit. Verder: ik vind het wel mooi, maar dat is natuurlijk persoonlijk.

Een wit koptelefoontje op een blauwe I-pod Nano vind ik nog wel kunnen. Maar een wit koptelefoontje op op een zwarte I-pod? Kom op zeg.. Ik heb zelf een witte I-pod met wit koptelefoontje. Had er een zwarte bij gezeten had ik toch zeker wel actie ondernomen.

Verder lig er niet wakker van ofzo…

[quote:9892acecf9="iFreaky"]Tsja, dat is jouw mening.

Die oordopjes en remote worden zo standaard meegeleverd.

Wil je er iets aan doen?
Bel Apple maar op en zeg dat ze er ZWARTE oordopjes, ZWARTE muizen en ZWARTE remotes bij moeten dumpen.

:roll:[/quote:9892acecf9]

Ik zal Steve wel even een mailtje sturen :slight_smile:

[quote:b31da00466="RoBotje"]Een wit koptelefoontje op een blauwe I-pod Nano vind ik nog wel kunnen. Maar een wit koptelefoontje op op een zwarte I-pod? Kom op zeg.. Ik heb zelf een witte I-pod met wit koptelefoontje. Had er een zwarte bij gezeten had ik toch zeker wel actie ondernomen.

Verder lig er niet wakker van ofzo…[/quote:b31da00466]

Die dingen heten, zwart of wit, toch echt iPods. Geen I-Pods, IPODS i-Pods, I-Pods of aipots, gewoon [b:b31da00466]iPod[/b:b31da00466].

Sinds wanneer passen zwart en wit niet bij elkaar? Volgens mij is dat een prima combinatie. :roll: Wit kun je met elke kleur combineren, daarom is het juist slim van Apple om voor wit te kiezen. Als alles in 1 kleur moet wordt het ook een saaie boel.

[url=https://www.auralnewyork.com/black.php]Aural NY[/url] verkoopt zwarte ipod oordopjes. Ze kosten slechts $20,- dus durf ik geen uitspraak te doen over de geluidskwaliteit.. Ik ben al wel vaker gekleurde ipod oordopjes tegengekomen maar dit is de enige die ik me zo snel kon herinneren. Dus ze zijn er wel! :wink:

Ik had inderdaad ook witte dopjes en draadje bij een witte iPod. Mijn allereerste was een witte iPod, maar heb nu gekozen voor een zwarte. Maar omdat ik de geluidskwaliteit niet helemaal je dat vond heb ik gelijk Shure setje erbij besteld. In zwart natuurlijk.

De oordoopjes die standaard bij de iPods zitten zijn sowieso niet zo heel geweldig. Als je wilt upgraden, naar bijvoorbeeld de CX300, kun je altijd nog kiezen uit zwart en wit (of zilver).

Ik denk trouwens niet dat Apple snel een zwarte remote of een zwarte muis op de markt zal brengen. Maar ach, er kwam ook een zwarte MacBook, niet echt ‘Apple’ maar toch verkoopt het blijkbaar!

http://www.pestproducts.com/images/images,ant/pharaoh.jpg

Voila een nieuwe voor de topicstarter, omdat zijn huidige bedgezel toch wel redelijk uitgelubberd zal zijn nu.

Ik zou zeggen: loop naar de doe het zelf zaak en koop tape en een spuitbus. Nauwelijks werk om zo’n witte remote of oordopjes zwart te krijgen.
De witte remote bij een zwarte Macbook lijkt wel wat maf geef ik toe, maar witte oordopjes bij een zwarte iPod? Ik vind dat eigenlijk wel mooi, breekt het zwart een beetje. En anders, ach bijna alle andere oordopjesfabrikanten maken ze ook nog voor de niet iPod gebruikers dus gewoon in zwart, dus nauwelijks problemen lijkt mij zo. Succes verder met je miermisbruik.

[i:9376f2a6bc]Idd stom ! Dat is geen combinatie.. ik heb daarom ook een witte iPod video :mrgreen: wit & wit ... :innocent: [/i:9376f2a6bc]