Goedendag, weet iemand of er een zwarte voedingsadapter voor macbook unibody op de markt is ?(mag ook chineese markt zijn hoor), het gaat vooral om het snoer van de adapter naar macbook
groeten rik
Goedendag, weet iemand of er een zwarte voedingsadapter voor macbook unibody op de markt is ?(mag ook chineese markt zijn hoor), het gaat vooral om het snoer van de adapter naar macbook
groeten rik
Ik kan op Google zo niks vinden, en het lijkt me niet heel verstandig om spullen aan te gaan sluiten van bedrijven die geen patent hebben op MagSafe. Dat wil namelijk zeggen dat ze hem eigenlijk helemaal niet mogen maken, want Apple maakt zelf geen zwarte voor zover ik weet.
EDIT: kijk hier eens… Of dit verstandig is ook een tweede.
ik denk dat het sowieso niet handig is; een zwarte adapter/kabel, dit omdat zwart licht en dus warmte absorbeert. Dit kan gevaarlijke situaties opleveren.
Ja hoor Kensington maakt een hele reeks, ik heb er zelf ook eentje.
[quote:d4ec52c632]ik denk dat het sowieso niet handig is; een zwarte adapter/kabel, dit omdat zwart licht en dus warmte absorbeert. Dit kan gevaarlijke situaties opleveren. [/quote:d4ec52c632] Volgens mij is wit meer uitzondering dan zwart hoor :D
In mijn collectie adapters zitten maar 2 witte... en aan allebei hangt niet geheel toevallig een Apple-apparaat...
zwarte radiator lak, dat kan goed tegen hitte.
[quote:be39276294="andrevdvries"]ik denk dat het sowieso niet handig is; een zwarte adapter/kabel, dit omdat zwart licht en dus warmte absorbeert. Dit kan gevaarlijke situaties opleveren.[/quote:be39276294]
Bedankt, ik heb smakelijk gelachen op de vroege ochtend. Mooi begin van de dag :lol:
10:31 uur, vroege ochtend? :-) Het is alweer bijna voorbij joh ;-)
heb nog steeds niks gevonden, veel reacties maar niks nuttigs...
bedoel de kabel die je aansluit aan je macbook met een magneet…
die kabel zou ik graag in het zwart hebben…