zyxel router naar AirPort Express ??

Ik heb een powermac G5 zonder airport extreme kaart maar met een zyxel wifi router... is het mogelijk om verbinding te maken met een AirPort Express die dan in de kamer staat met een versterker ?? :?

De Airport Express als Client instellen met de Airport config util.

Tevens kun je de AE ook bekabeld aansluiten. Werkt nét ff beter, maar dan zit je wel weer met kabels. Het voordeel van een kabeltje is dan dat je de AE als tweede accespoint kunt laten dienen. Je draadloze netwerkdekking zal dan dus vergroot worden.

Wanneer er op de ZyXel ook nog ondersteuning zit voor WDS kun je de AE als wireless repeater gebruiken, echter denk ik niet dat dit protocol aanwezig zal zijn.

Succes!.

P.S. De Airport Express is een GEWELDIG product. Sublieme geluidskwaliteit en de printserver werkt ook subliem. :evil: 8)

ok top ... heb net nl. apple Spanje aan de telefoon gehad en die zeiden dat het zonder een airport extreme kaart niet mogelijk was... De zyxel P-660HW router ondersteunt geen WDS dus zal bridgen idd. wel niet mogelijk zijn.. :?

[P.S. De Airport Express is een GEWELDIG product. Sublieme geluidskwaliteit en de printserver werkt ook subliem. :evil: 8)[/quote]

Inderdaad een mooi product. Maar de printserver werkt zeker niet op alle printers. o.a. zeker niet op een Canon iP4000 en b.v. allinone printers.
Na veel gemier heb ik toch maar een WiFi printer aangeschaft !

ik wil niet zeuren maar even voor de zekerheid... applestore spanje zegt dat het nl. niet kan ... Ik kan met mijn G5 [b:d99039b57c]zonder[/b:d99039b57c] Airport Extreme kaart dus via mijn router contact maken met een Airport Express om zo mijn muziek naar mn versterker te sturen ?? En wie heeft hier ervaring mee ?? :?

Als ik het goed begrijop wil jij dat het airtunes signaal vanaf je G5 via ethernet naar de Zyxel router gaat en dat die Zyxel dat signaal vervolgens wireless naar de Airport Express verstuurt?

Voor zover ik weet gaat dat niet lukken en heeft Apple Spanje dus gelijk. Ik zou gewoon even een Airport Extreme kaart voor je G5 kopen

idd werkt absoluut niet ... airport kaart gekocht ... en draaien maar :P